پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 120106
صادرات 1 ميليارد دلاري سايپا از پرايد
تاریخ انتشار : 1393/10/16 10:36:04
نمایش : 1093
گروه خودروسازي سايپا تا کنون از صادرات پرايد بالغ بر 1 ميليارد دلار ارز آوري کسب کرده است.
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار، گروه خودروسازي سايپا موفق شده بر اساس برنامه استراتژيک خود بيش از يک ميليارد دلار، از صادرات محصول پرايد( گروه ايکس ۱۰۰) به بازارهاي هدف درآمد کسب نمايد.

بر اساس اين گزارش گروه خودروسازي سايپا با تکيه بر مزيت هاي رقابتي محصولات خود از جمله قيمت اقتصادي، مصرف پائين سوخت، شبکه گسترده خدمات پس از فروش و قيمت رقابتي قطعات يدکي، توانسته در بازارهاي مختلف حضور يابد و با ارائه مناسب محصولات و خدمات و جلب نظر مشتريان، سهم قابل توجهي از بازارهاي صادراتي را به خود اختصاص دهد.

کسب استانداردهاي جهاني و بين المللي و سبد متنوع محصولات از ديگر عواملي است که گروه خودروسازي سايپا را در حفظ و توسعه بازارهاي صادراتي و دستيابي به فروش ۱ ميليارد دلاري محصول پرايد ياري نموده است.

اين گزارش مي افزايد: بيش از نيمي از صادرات خودرو پرايد به کشور عراق صورت گرفته که نشانگر محبوبيت و علاقمندي مردم اين کشور به اين خودرو در کشور عراق است. اين درحالي است که ميزان اين صادرات به ساير بازارها نيز در حال افزايش مي باشد.

گروه خودروسازي سايپا براي افزايش صادرات محصولات خود در سال هاي آينده براساس ورود محصولات جديد ساينا و پلت فرم SP۱۰۰ به سبد محصولات صادراتي در حال برنامه ريزي است.
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html